Aanvraag ziekte-uitkering SVB


Vul onderstaand formulier in als u een ziekte-uitkering SVB wilt aanvragen.

Benodigde documenten

Bij de aanvraag van uw ziekte-uitkering hebben wij de onderstaande documenten nodig. Wij adviseren om de aanvraag pas in te vullen zodra u over de benodigde documenten beschikt.

  • een kopie van de toekenningsbeschikking van uw WW- / WAO- / WIA- / ZW- of soortgelijke uitkering;
  • een kopie ‘overzicht werkgevers en instanties'. Deze kunt u (telefonisch) opvragen bij het ABP;
  • een kopie van uw ontslagbesluit;
  • een kopie van uw laatste salarisspecificatie;
  • Een overzicht van uw arbeidsverleden. Dit kunt u downloaden bij UWV als u ingelogd bent in ‘MijnUWV';
  • kopie van stukken die van belang kunnen zijn voor de bovenwettelijke uitkering. Denk hierbij bijvoorbeeld aan eventuele uitspraken van een rechtbank.


Persoonsgegevens



Rekeningnummer



Adresgegevens



ZW-gegevens

Beëindigde dienstverband waarvoor u een uitkering aanvraagt



Loonheffingskorting



Wijzigingen doorgeven


Verandert er iets in uw situatie? Gaat u bijvoorbeeld weer aan het werk? Dan kan dit gevolgen hebben voor uw uitkering. Het is daarom belangrijk deze informatie direct middels uw persoonlijke online omgeving (Mijn WWplus) door te geven.

U kunt op diverse manieren contact met ons opnemen:
Per brief:

WWplus
Postbus 533
8000 AM Zwolle

Per e-mail:

bwww@wwplus.nl

Telefoon:

088 - 605 5140
(openingstijden infolijn 9.00 t/m 13.00 uur)

Vragen of opmerkingen:

Online vragenformulier